2014年3月28日 星期五

醃制了九年的鹹金桔



前個星期有幾日喉嚨有啲唔舒服

天氣忽冷忽熱未及時加衣就中招

唔想食藥時我就會找出鹹金桔




十多年前朋友送的鹹金桔已經食完

師奶本能覺得係好嘢就會自己親手做

所以今日就有九年前醃制鹹金桔的成果




" 看門口的寶貝 "










7 則留言:

  1. 真係好靚.....完全沒有暗黑的顏色, 咸柑桔仍然有光澤, 打開蓋那刻一定聞到柑桔的果香味

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝冬日 ! 當年好小心浸的, 九年來都無郁過架, 沒有暗黑的顏色是好嘢嗎 ? 有時見人家啲又真係有一片片黑色的, 我還以為係年齡夠耐添 ^0^

      刪除
  2. 嘻嘻 ! 我有比你多5年的鹹柑桔 ! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 14年的鹹柑桔相信功效一定更好啦^^

      刪除
  3. 哈哈, 我"大人"的嫁妝裡, 和我老媽給我的百寶箱裡, 也有醃製多年的鹹柑桔, 但我們始終不敢一試, 真的有效嗎?.......照妳說來, 似乎不錯, 下次會放膽嘗試......但劑量如何呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當喉嚨有少少唔舒服時, 用全乾清潔的筷子取一粒, 加約大半杯熱水(約150-200ml) 把鹹柑桔壓扁弄碎飲用就得啦 !

      刪除
    2. 謝謝妳的清楚講解, 明白了!
      近來因為公私兩忙, 所以遲了致謝, 請諒!

      刪除

最新留言